Match och löshår!

Hej på er, om drygt en timme så är det sammling för vi har match ikväll som jag skrev igår, för se hur det går med min hals men jag ska säga det till tränarna så jag får ta det lite lungt.
 
Förövrigt så fick jag hem mitt löshår i dag, lika kul varje gång att få paket i posten. Men det får ni se bild på imorgon eller på onsdag för imorgon så ska jag till frisören och färga satt mitt riktiga hår blir i samma bruna.
 
På  onsdag så tänkte jag spela in en "skolavslutnings" video hur jag kommmer att gra med mitt smik, hår, naglar och vad jag ska ha för kläder, men den kommer inte komma upp förns på torsdag. 
 
Men vad tycker ni, ska jag spela in en video?
Komantera!  

Kommentarer
Postat av: Amanda Karolina Erika

Do it! ♥

2013-06-10 @ 18:30:27
URL: http://sitaras.blogg.se
Postat av: Lina

Ja!

2013-06-11 @ 17:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback