Tillbaks efter sommaren!

 
Hej på er! Är nu tillbaka igen efter en oplaneradblogg paus kan man säga. 
 
I måndags så började skolan igen, känns faktiskt rätt så bra att vara tillbaka och ta nya tag i sakner och ting. Det var rätt så kul och spännande på något sätt att komma tillbaka eftersom dom under sommaren har byggt om hela våran skola, och så har dom slagit i ihop min klass 7a och 7b till  en stor åtta till iår, så istället för att vara två små klasser på ungefär 15 elever så er vi en, enligt mig, jätte storklass nu med ungefär 30 elever!
 
Det har hänt en hel del nu medans jag inte har bloggat, jag har fått tandställning, vart med och spalat theater iår igen, vart upp till Rättvik och ner till Ullared, färgat håret två gånger, hunnit jobba fem veckor och bara vart med mina underbara vänner ungefär varje dag! Min sommar har vart helt fantaskisk! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback